czystasoda@gmail.com

środa, 7 marca 2012

Zumba z Magdą w Silesian Gym.


   To w klubie Silesian Gym, mieszczącym się w Chorzowie Starym, po raz pierwszy zetknęłam się z Zumbą®. Było to równy rok temu, 8-go marca. Tego dnia klub fundował darmowe zajęcia wszystkim paniom. Pomyślałam, że skoro mam okazję za darmo wypróbować tę nową formę aerobiku, jeszcze wtedy mało dostępną w okolicy, grzechem byłoby nie skorzystać. Klub wzbudził moją sympatię kameralną, swojską atmosferą. Klientki to głównie osoby z pobliskiego osiedla, nie zdające sobie sprawy z tego, jaki skarb posiadają w swoim przydomowym klubie. Dlaczego skarb? Bowiem Magda D., która prowadzi zajęcia okazała się najlepszą instruktorką Zumby®, na jaką trafiłam. Wystarczyła godzina, żebym pokochała Zumbę® i stała się wielką fanką tej formy. Mimo, że pierwsza lekcja była totalnym chaosem, kroki i gesty wydawały się trudne, zbyt szybkie i wycieńczające, już na kolejnych zajęciach bez trudu wykonywałam całe układy. Zumba® trafiła do mojej podświadomości, a piosenki, zasłyszane na zajęciach, do serca.



   Zajęcia z Magdą przypominają afrykańską dzicz, pełne nieokrzesania, energii i wprawiające w pozytywny trans. Jeśli wierzyć Zumbowej propagandzie głoszącej, iż może być to skuteczny spalacz kalorii, zajęcia te trafiają w górną granicę widełek. Jest bardzo ciekawie, bardzo energicznie i bardzo inspirująco. Cała fluorescencyjna, silikonowa otoczka spada na drugi plan, albo jest wręcz nieważna. Sama instruktorka daleka jest od strojenia się w cukierkowe fatałaszki. Zawsze przypomina raczej superagentkę z poligonu. Jest, moim zdaniem, najlepiej ubraną instruktorką Zumby®. A co najważniejsze, bardzo dobra z niej trenerka, uśmiechnięta, entuzjastyczna i przede wszystkim bardzo profesjonalna.


   Jeśli chcecie wziąć udział w zajęciach, prowadzonych przez Magdę, klub Silesian Gym znajdziecie w Chorzowie przy ulicy Kościuszki 52. Karnet na 8 wejść kosztuje sporo, bo 100zł. Oprócz Chorzowa Magda prowadzi zajęcia w Katowicach, w klubie fitness dla kobiet Vividora, i w Centrum Tańca Fitness w Sosnowcu. Przede wszystkim jednak najwięcej zajęć prowadzi "na własną rękę" w Katowicach Szopienicach i Giszowcu, a informacje na ten temat znajdziecie na stronie www.mdk.katowice.pl.

8 komentarzy:

  1. ciekawa jestem co napiszesz o Ginie. Zapraszamy do Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszłam ,zachęcona własnie tą recenzją.
    To była totalna porażka.
    Pani skacze ,jak niepoważna ,szarpie się , przypuszczam że ma korzenie fitnesowe.
    Ogólnie zumba wyłącznie dla młodych klientek ,które mają ochotę poskakać jak kozy.
    Jak dla mnie niewiele wspólnego z normalną zumbą ,no ale co kraj to obyczaj.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Pani.Czy jest Pani pewna ze nie pomylila clubow w Chorzowie???Ten o ktorym mowa znajduje sie na ul.Kosciuszki 52.Komentarz w ogole nie odpowiada mojej zumbie i mojej osobie...prosze to sprawdzic.Magdalena Dyluś

      Usuń
  3. W recenzji jasno napisałam, jak wyglądają zajęcia z Magdą. O tym, że instruktorka skacze i tworzy african jungle i że zajęcia są bardzo intensywne. Nie powinna więc Pani być rozczarowana :) Ja gustuję w zajęciach high intensive, ale spokojniejszą Zumbę prowadzi Edyta w Activii.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja gorąco polecam zajęcia z Anitą!! które prowadzone są w hotelu monopol, w pure w silesii oraz w get fit fitness. zajęcia pełne energii, świetnej muzyki, z szaloną i przesympatyczną instruktorką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    Miałam okazję uczestniczyć na zajęciach Zumby u Pani Magdy D. i powiem szczerze świetna instruktorka, uśmiechnięta,zabawna,na jej zajęciach nie da się wyjść w suchym ubraniu, daje niezły wycisk hehe ale o to właśnie chodzi. 12.05 na Giszowcu odbył się Maraton Zumba party m.in prowadzony przez Panią Madzię w którym brałam udział, świetnie przygotowane,przednia zabawa,pełna sala,z niecierpliwością czekam na następny maratonik :D Polecam zajęcia u Pani Magdy, ja chodzę w poniedziałki i środy na 18.50 mdk szopienice i jestem zadowolona :) Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Ja dzięki Madzi zakochałam się z ZUMBIE - miałam okazję uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez różnych instruktorów, ale Madzia moim zdanie jest najlepszaaaaa. Uśmiech nie znika jej z twarzy i zaraża nawet największych smutasów. Ja osobiście gorąco polecam - energia i szalona niekończąca się zabawa. To jest to co tygryski lubią najbardziej!
    Pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, Magda super prowadzi zajęcia, zawsze się dobrze rozgrzanym i co najważniejsze wszystkie mięsnie sa poruszane i po zajęciach ma się energie na maksa :) niestety zumba nie jest dla emerytek i ludzi nieustannei narzekających na życie

    OdpowiedzUsuń